Адміністрація навчального закладу

/Files/images/Л.В..jpg

Шалар Лариса Володимирівна,

директор Миколаївського економічного ліцею №1, Миколаївської міської ради Миколаївської області

вчитель англійської мови,
вчитель вищої категорії,
вчитель-методист,
Відмінник освіти України

Закінчила Київський державний педагогічний інститут іноземних мов за спеціальністю англійська мова та отримала кваліфікацію вчителя англійської мови.
Розпочала свою трудову діяльність учителем англійської мови у Миколаївській середній школі №14.
У 1993 році призначена на посаду директора економічного ліцею №1 м. Миколаєва.
Працює над кандидатською дисертацією «Управління дидактичним процесом в загальноосвітніх закладах нового типу».
Нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти України» 1996р., грамотами управління освіти Миколаївської міської ради 1998р., 2003р., грамотами управління освіти і науки облдержадміністрації 1999р., 2004р., 2008р., грамотами Миколаївської міської ради 1999р., 2009р., грамотами виконавчого комітету Миколаївської міської ради адміністрації Корабельного району 2002р., 2008р., 2009р., 2010р., грамоти Миколаївської обласної державної адміністрації 2010р.

Пріоритетним напрямком діяльності директора є:

- Введення ідеології школи діалогу культур, використання дослідницьких методів навчання, нових інформаційних методів навчання, нових інформаційних технологій, як засобу здобуття знань та розвитку аналітичного й критичного мислення ліцеїстів.
- Створення колективу однодумців, які працюють над постійним професійним самовдосконаленням, підвищенням продуктивності педагогічної праці.
- Створення умов для становлення особистості, здатної до саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації в новому динамічному суспільстві.
- Налагодження співробітництва з батьками та громадськістю в усіх сферах навчання і виховання.

Директором було створено програми, за допомогою яких реалізуються пріоритетні напрямки роботи:

- Концепція розвитку закладу.
- Програма з розвитку творчого потенціалу «Шлях до успіху».
- Профільна програма «Економічна освіта».
- Програма «Обдарованість».
- Програма курсу теорії та методики наукового дослідження.
- Програма «Управлінська підтримка інноваційної діяльності».
- Програма науково-дослідницької діяльності над реалізацією проблемної теми закладу «Індивідуалізація навчально-виховного процесу в умовах ліцею як засіб самоактуалізації особистості».

Результати/досягнення:

- Сертифікат «INTEL навчання для майбутнього» № 3001МК 118 РТ від 30.12.2005р.
- Почесний диплом в Міжнародній виставці «Сучасні навчальні заклади 2010».
- «Обдарована дитина в умовах економічного ліцею №1», - збірник, обласна конференція «Проблеми наступності в роботі з обдарованими дітьми».
- Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності в умовах економічного ліцею», - збірник наукових праць «Педагогічна наука», м. Херсон.
- Програма «Ділова англійська мова» - журнал «Вересень», м. Миколаїв.
- Творча спадщина В. Сухомлинського – збірник науково-практичних матеріалів «Педагогіка В. Сухомлинського як втілення гуманістичних загальнолюдських ідеалів», м. Миколаїв.
- Пріоритетні напрямки роботи економічного ліцею №1 – збірник матеріалів науково-практичної конференції, м. Миколаїв.
- Економічна освіта молоді запорука майбутнього України – журнал «Директор школи».
- Технологія організації дослідно-пошукової роботи в економічному ліцеї №1 – ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, Київ – Миколаїв «Стратегія управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства».
- Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості – IV Міжнародна науково-практична конференція «Стратегія управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства». Київ – Чернігів – Ніжин.
- Технологія організації дослідно-пошукової роботи в економічному ліцеї №1 – «Директор школи» №37.
- Структура методичної роботи в ліцеї – міський конкурс на кращу структуру методичної роботи.
- Український євроатлантичний вимір – Міжнародний проект «Українські лідери європейської та євроатлантичної освіти», м. Сулеювек, Польща, захист проекту – м. Львів. Сертифікат тюнера.
- Сертифікат «Основи фандрайзенгу».

Експертною комісією управління освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації під час атестації Миколаївського економічного ліцею №1 у 2008 році встановлено – рівень управління навчальним закладом – високий.

2010 рік - нагороджена грамотою Міністерства освіти і науки України

2012 рік - Переможець Всеукраїнського конкурсу "Директор ХХІ століття" серед гімназій, ліцеїв, колегіумів

2013 рік - нагороджена срібною медаллю V Національної виставки "Інноватика в сучасній освіті"

2014 рік - нагороджена срібною медаллю VІ Міжнародному форумі «Інноватика в сучасній освіті»

2014 рік - лауреат конкурсу "Школа ХХІ століття"

2015 рік - переможець Всеукраїнського конкурсу "Флагман освіти України"

2015 рік - переможець в номінації «Управління навчальним закладом» за вагомий внесок у розвиток освітньої галузі, активну участь у суспільному житті та заслуги перед територіальною громадою міста Миколаєва

2016 рік - учасник Другогої національної (не) конференції для шкільних педагогів EdCamp Ukraine 2016




/Files/images/vchitel/DSC_0235.jpg

Распітіна Зоя Дмитрівна

Заступник директора
з навчально-виховної роботи

вчитель української мови та літератури,
вчитель вищої категорії,
вчитель-методист,
Відмінник освіти України

Закінчила Миколаївський державний педагогічний інститут ім. В.Г. Бєлінського за спеціальністю українська мова і література та отримала кваліфікацію вчителя української мови та літератури.
Призначена на посаду заступника директора з навчально-виховної роботи економічного ліцею № 1 м. Миколаєва з 1995 року.

Нагороджена знаком "Відміник освіти України" у 2006 році, Почесною грмотою Міністерства освіти і науки України 2001р., Почесною грамотою виконкому Миколаївської міської ради 2001р., 2002р., грамотою Миколаївської міської ради Корабельний районний виконавчий комітет 2001р.

Пріорітетним напрямком діяльності є:

1. Організація роботи в закладі за новими стандартами, методиками, освітніми технологіями;
2. Створювати такі педагогічні умови, за яких учителі допомагали б учням формувати та застосовувати "навчальні інструменти":
- навички самокнотролю і самооцінки;
- навчальну ініціативу і самостійність;
- здатність до рефлексії, планування і аналізу;
3. Створювати сприятливі умови для розв’язання особистісних проблем;
4. Підвищувати навчальну мотивацію учнів.

Було створено програми, за допомогою яких реалізуються пріоритетні напрямки роботи, надруковані статті в педагогічних виданнях:
- Реалізація проблемної теми закладу "Індивідуалізація навчально-виховного процесу в умовах ліцею як засіб самоактуалізації особистсті";
- Школа управлінської майстерності "Виявлення, узагальнення і розповсюдження передового педагогічного досвіду як один із способів стимулювання вчителів до постійного самовдосконалення".

Результати/досягнення

- сертифікат "Intel навчання для майбутнього", 2006р.;
- сертифікати управління освіти Миколаївської міської ради, 29.01.2011р., 23.02.2011р.;
- сертифікат Миколаївського міського благодійного фонду МЕТА "Від спілного бачення - до спільних дій", 2012р.;
- структура методичної роботи в ліцеї - міський конкурс на кращу структуру методичної роботи;
- засідання заступників директорів з навчально-виховної роботи "Технологія самоаналізу уроку вчителем", 27.09.2009р.;
- засідання творчої групи заступників директора з навчально-виховної роботи "Компетентнісно орієнтований урок літератури: методика і технологія", 2010р.;
- методичний семінар "Сучасний урок: яким йому бути?";
- засідання методичних студій: "Акценти" - "Удосконалення навчально-виховного процесу на основі реалізації компетентнісно орієтованого підходу"; "Грані майстерності" - "Як запобігти зниженню успішності учнів", "Як навчити вчитися";
- семінар-практикум "Впровадження та застосування інтерактивних та проектних технологій".

/Files/images/Н.В..jpg

Дзьоба Наталія Володимирівна

Заступник директора з навчальної роботи

вчитель економіки та математики
вчитель вищої категорії,
вчитель-методист

Закінчила Миколаївський державний педагогічний інститут ім. В.Г. Бєлінського та отримала диплом за спеціальністю вчитель математики та фізики.
З 2007 призначена на посаду заступника директора з навчальної роботи Миколаївського економічного ліцею №1.

Як заступник директора нагороджена грамотою Міністерства освіти і науки України за творчий внесок у навчанні і вихованні обдарованої учнівської молоді, грамотами управління освіти Миколаївськї облдержадміністрації за перемогу у Всеукраїнському відкритому конкурсі на кращу модель наукового товариства учнів Малої академії наук України та як керівник секції економіки за плідну роботу по залученню обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької, експпериментальної роботи, по створенню умов для подальшої творчості. Має подячний лист Виконкому Миколаївської міської ради за творчий підхід до справи та впровадження іноваційних технологій у навчально-виховний процес.
Також брала участь у дистанційних семінарах Миколаївського науково-методичного центру підготовивши матеріали з досвіду роботи "Побудова оптимальної організації структури методичної роботи у навчальному закладі", "Результати професійного навчання - як їх визначити?"
Активний учасник семінарів для вчителів і заступників директорів міста "Формування компетентної особистості через упровадження профільної освіти", "Впровадження інтерактивних технологій в навчально-виховний процес".

Пріорітетним напрямком діяльності є:

- Пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і таланавитих учнів;
- Забезпечення потреб особистості у творчій самореалізації, здобуття ліцеїстами додаткових знань, умінь, навичок відповідно до їхніх інтересів, інтелектуального і духовного розвитку;
- Створення умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку учнів;
- Підготовка до активної професійної та громадської діяльності, вільний розвиток особистості та формування її соціально-громадського досвіду;
- Задоволення потреб ліцеїстів у професійному самовизначенні і творчій самореалізації;
- Розвиток творчих здібностей, обдаруваннь та здобуття учнями практичних навичок, оволодіння знаннями у сфері економіки, формування економічної культури особистості;
- Здійснення інформаційно-методичної та організаційно-масової роботи;
- Розширення наукового світогляду, підготовку до активної науково-дослідницької роботи, оволодіння сучасною технікою та технологіями;
- Залучення вихованців, учнів і слухачів до науково-дослідницької, експериментальної, конструкторської та винахідницької роботи в різних галузях науки, техніки, культури і мистецтва;
- Створення умов для творчого самодосконалення та виявлення, розвитку і підтримки юних талантів та обдарувань;
- Поглиблення пізнавальних інтересів учнів, підвищення їх інформаційної культури, набуття навичок, умінь орієнтуватися у зростаючому потоці інформації;
- Виховання всебічної розвиненої особистості з урахуванням її духовно-творчого потенціалу.

Результати/досягнення

- сертифікат "Intel. Навчання для майбутнього", 2005р.;
- За сприяння інтелектуальній діяльності учнів, за підтримку освітніх програм Київського Міжнародного університету отримала подяку як тренер команди Миколаївського Миколаївського економічного ліцею №1, що посіла І місце у міському конкурсі "Як стати мером?";
- за якісну підготовку команди юних економістів, плідну роботу з обдарованою молоддю має подяки від Миколаївського науково-методичного центру;
- подяку компанії РУСАЛ за перемогу у конкурсі учнівських соціальних проектів "10 класних проектів від РУСАЛу".

/Files/images/vchitel/DSC_0271.jpg

Хлистова Ольга Ростиславівна

Заступник директора з виховної роботи

вчитель математики,

вчитель вищої категорії,

вчитель- методист

Закінчила Миколаївський державний педагогічний інститут ім. В.Г. Бєлінського та отримала диплом за спеціальністю вчитель математики та фізики.
З 2015 року призначена на посаду заступника директора з виховної роботи Миколаївського економічного ліцею №1.

Пріорітетним напрямком діяльності в виховній роботі є:

1. Забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та соціальних вимог.

2. Підвищення соціального статусу виховання у системі освіти закладу, зміцнення й розвиток виховних функцій ліцею.

3. Забезпечення взаємодії ліцею з усіма соціальними інститутами, які причетні до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль.

4. Посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з закладом.

5. Розвиток учнівського самоврядування у ліцеї, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого та молодіжного руху.

6. Оптимізація змісту і форм виховного процесу.

7. Збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості.

8. Попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість.

9. Формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.

10. Психологізація як здатність враховувати у комплексі всі зовнішні й внутрішні впливи на дитину й одночасно творити духовно-творче розвивальне середовище, нейтралізуючи негативні з них та посилюючи позитивні.

11. Залучення дітей до розв’язання суспільно значущих і особистісних життєвих проблем, формувати досвід громадянської поведінки.

12. Розвиток творчого потенціалу всіх суб’єктів навчально-виховного процесу.

13. Життєтворчість як здатність забезпечити дитині можливість облаштувати власне життя, творити колективні та міжособистісні взаємини.

14. Педагогічна культура вчителів, невід’ємними особливостями якої є людяність, інтелігентність, толерантність, розуміння, здатність до взаємодії.

15. Педагогічний захист й підтримка дітей у розв’язанні їхніх життєвих проблем та в індивідуальному саморозвитку, забезпечення їхньої особистісної недоторканності та безпеки.

16. Самореалізація людини в особистісній, професійній та соціальній сферах її життєдіяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 80