Історія створення Миколаївського економічного ліцею № 1

/Files/images/ЕМБЛЕМА ліцею.jpgВраховуючи державні вимоги і перспективи соціально – економічного, культурного, етно і демографічного розвитку регіону, було актуальним створення економічного ліцею в Корабельному районі.

Рішенням Корабельної районної ради Народних депутатів міста Миколаєва № 124 від 18.09.1992 року з метою пошуку, відбору, виховання і розвитку творчо обдарованих і здібних дітей, збагачення інтелектуального, творчого, культурного потенціалу України, підготовки учнівської молоді до творчої праці в різних сферах наукової і практичної діяльності та продовження навчання у вищих навчальних закладах було відкрито економічну школу.

Починаючи з 1992 навчального року це була вечірня школа менеджменту для учнів десятих класів шкіл Корабельного району.

У 1992/1993 навчальному році вечірня школа була реорганізована в ліцейні класи економічного профілю при ЗОШ № 47.

1994 рік – це самостійна установа, яка є державним загальноосвітнім закладом освіти.

Місія:

створення якісного освітнього ландшафту на ціннісній основі, побудова освітнього закладу як місця творення Людяності.

Візія:

- розкрити потенціал здобувачів освіти, педагогічних працівників та батьків через прояснення та формування персональних цінностей;

- розвинути в учасників освітнього процесу здатності:

· стратегічно мислити, випереджуючи події;

· інтегруватися в моделі життя членів суспільства, щоб розвивати себе та суспільство;

· сприймати тимчасовий неуспіх як шанс до інновацій та розвитку;

· до міждисциплінарного навчання, яке стане основою шкільної культури;

· до дії щодо формування підприємницької компетентності;

· креативного творення бажаного майбутнього.

Мета:

стати центром профільної освіти та комунікацій на засадах життєвих цінностей, який має орієнтуватись на чотири ключові напрямки діяльності:

1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці.

2. Створення відкритої, прозорої та зрозумілої системи оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.

3. Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників щодо організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.

4. Створення системи ефективної управлінської діяльності на засадах академічної доброчесності.

Кiлькiсть переглядiв: 1281

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Березень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031