Історія створення Миколаївського економічного ліцею № 1
Враховуючи державні вимоги і перспективи соціально – економічного, культурного, етно і демографічного розвитку регіону, було актуальним створення економічного ліцею в Корабельному районі.
Рішенням Корабельної районної ради Народних депутатів міста Миколаєва № 124 від 18.09.1992 року з метою пошуку, відбору, виховання і розвитку творчо обдарованих і здібних дітей, збагачення інтелектуального, творчого, культурного потенціалу України, підготовки учнівської молоді до творчої праці в різних сферах наукової і практичної діяльності та продовження навчання у вищих навчальних закладах було відкрито економічну школу.
Починаючи з 1992 навчального року це була вечірня школа менеджменту для учнів десятих класів шкіл Корабельного району.
У 1992/1993 навчальному році вечірня школа була реорганізована в ліцейні класи економічного профілю при ЗОШ № 47.
1994 рік – це самостійна установа, яка є державним загальноосвітнім закладом освіти.
Місія:
створення якісного освітнього ландшафту на ціннісній основі, побудова освітнього закладу як місця творення Людяності.
Візія:
- розкрити потенціал здобувачів освіти, педагогічних працівників та батьків через прояснення та формування персональних цінностей;
- розвинути в учасників освітнього процесу здатності:
· стратегічно мислити, випереджуючи події;
· інтегруватися в моделі життя членів суспільства, щоб розвивати себе та суспільство;
· сприймати тимчасовий неуспіх як шанс до інновацій та розвитку;
· до міждисциплінарного навчання, яке стане основою шкільної культури;
· до дії щодо формування підприємницької компетентності;
· креативного творення бажаного майбутнього.
Мета:
стати центром профільної освіти та комунікацій на засадах життєвих цінностей, який має орієнтуватись на чотири ключові напрямки діяльності:
1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці.
2. Створення відкритої, прозорої та зрозумілої системи оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.
3. Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників щодо організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.
4. Створення системи ефективної управлінської діяльності на засадах академічної доброчесності.